10 December 2008

AIDILADHA...

Aidiladha tahun ni amat menyedihkan aku...anak-anak kat kampung ngan suami....aku beraya sorang-sorang kat shah alam...tp mmg perit beraya sorang tanpa orang-orang tersayang...sedih sgt rase...tp aku kena terima,ni ujian Allah berikan pada hambanya...aku redha ya Allah...
Pagi raya dengar je azan raya aku dah sebak n menangis...aku sedih sgt bila dgr azan tuh sbb aku teringat kat arwah mak ayah aku yg dah lama pergi meninggalkan aku...pastuh anak-anak plak takde disisi...suami plak takde disamping aku...aku sedih sgt...
Takpe la Sheila...kuatkan semangat...tabahkan hati...ade hikmah di sebalik kejadian...
AMINNN....

2 comments:

Rahayu Abdul Rashid said...

sabar yer nyahhhh.... nnti biler budak2 dah balik sini (termasuk la anak mak!)... kiter bwk dorang main kat taman 'kame-kame' ;)

Yeah Jamal said...

eish eish eish....kesian....kerja ker? time tuh