14 October 2008

SATU SYAWAL...:-(

AIDILFITRI tahun ni bagi aku cukup tidak menggembirakan aku n anak2...mcm2 masalah yg timbul raya tahun ni...tp aku kuatkan semangat juga utk celebrate this raya without my hubby n daddy dahlia n orkid...aku pun tak tahu la nape nasib aku mcm ni sekali...tp aku kena redha...malam raya tuh aku mintak laki aku antar aku g umah my bro kat machang sbb tahun ni turn aku plak utk beraya umah abg aku...tp aku silap rupanye my hubby g antar je kami kat situ...die balik rumah die sbb nak beraya ngan mak ayah die...aku ok je lerrrr...tak nak jd isteri durhaka..hehehe...first time pg raya ngan anak2 je without AHMAD SHIRAN...tp takpe aku tak berapa hepi pun aku tetap pakai baju raya aku yg sedondon ngan my girl...tgkla aksi2 aku n anak2 di pagi raya yg mulia...tema warna tahun ni pink kalerr...baju melayu laki aku pun pink tp die takde dlm picture ni...enjoy this photo....
Orkid with baju kurung...orkid ni takleh jalan lagi...mcm ni je la dpt amik gambar die...sweetkan orkid pakai baju kurung...
Orkid n me...
Dari pandangan atas...hehehehe
Dahlia Sahara perasan chamtekk....
Comotnye sayeeeee.............

Posing maut....
Dahlia n me...
Tgh perasan n tak nak tgk cam...dok sibuk rosakkan sepit rambut die....
Orkid da ngantok...yg sebelah tuh kakak die la...orkid sibuk nak maik ngan kakak die...cepat la jalan baru best...mummy pun senang jessss.....

3 comments:

Rahayu Abdul Rashid said...

alaalololooooo...comeinya uolss 3 beranak pakai baju munge2 ala-ala english style...

takpe nyah, u sabar ok... allah tak penah kijam ngan hambanya...so, sebagai makhluk ciptaanNya...jgn sesekali berburuk sangka padaNya...Dia hanya uji makhluknya mengikut kemampuan makhlukNya itu menempuhi ujian tersebut...itew tanda dia sayang kat u...

aper-aper pon...mak sayang kat u nyah (*ni ayat bodek suh ko ajak aku gi beraya tau...ko jgn buat tak phm pulakkkkkk!)

shija said...

somelnyerkkkkkkk dahlia n orkid nyah!!!selamat hari raye nyah!!

sheila hamzah said...

kak ayu...u wat mak nangis..huhuhu...thanks for supporting...

shija..mestila shomel ikut mcm mummy die...pasan la plak...